پيوستن سوارز به جمع نخبگان ال كلاسيكو

۸۶ بازديد

سوارز اولين حضور رسمي خود در ال كلاسيكو را در تاريخ 25 اكتبر 2014 در ورزشگاه سانتيگو برنابئو تجربه كرد، اما او شش ماه بعد با گلزني در جريان پيروزي 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادريد در نوكمپ، به جمع بازيكناني مانند لينه كر، مارادونا، روماريو، كوردو، رونالدو و نيمار كه در اولين ال كلاسيكو خانگي خود گلزني كرده اند، پيوست.


پس از گلزني مارادونا در ال كلاسيكو خانگي فصل 1982/83، تاكنون 6 بازيكن ديگر بارسلونا نيز در اولين فصل حضور خود در بارسا و در اولين ال كلاسيكو خود در نيوكمپ گلزني كرده اند. گري لينه كر در جريان پيروزي 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادريد در فصل 1986/87 هتريك كرده و روماريو نيز هفت سال بعد و در جريان پيروزي تاريخي 5-0 چنين كاري را تكرار كرد. در فصل 1995/96 اين كودرو بود كه در جريان پيروزي 3-1 بارسا دو گل به ثمر رساند و يكسال بعد نوبت به رونالدو رسيد تا در جريان پيروزي 1-0 در نيوكمپ تنها گل آبي و اناري پوشان را به ثمر برساند. نيمار نيز پس از پيوستن به باشگاه در تابستان 2013، در اولين ال كلاسيكو خود در ورزشگاه نيوكمپ با گلي كه به ثمر رساند، پيروزي 2-1 بارسا در آن بازي را پايه گذاري كرد.

12 گلزن حاضر

از بين ليست 23 نفره بارسا كه سه نفر آنها دروازه بان هستند، 12 نفر سابقه گلزني به رئال مادريد را در كارنامه خود دارند. در زير نام بازيكنان تركيب فعلي بارسا كه سابقه گلزني در مقابل رئال مادريد را دارند را مشاهده مي كنيد:

سوارز، متئو، پيكه، بوسكتس، ژاوي، پدرو، اينيستا، مسي، نيمار، بارترا، دني آلوس و آلبا.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.