ال كلاسيكوي تلخ تلخ تلخ

رمان هاي كلاسيك و قديمي

ال كلاسيكوي تلخ تلخ تلخ

۹۶ بازديد

خبر فوت دو خبرنگار ايراني در سانحه هوايي خطوط پروازي جرمن وينگز كماكان تازه و رنج آور است.


به گزارش "ورزش سه"، دوستان اين دو خبرنگار و همكاران ايشان در 24 ساعت گذشته به شكلي گسترده در شبكه هاي اجتماعي اندوه خود را از اين حادثه علني كرده اند و در عين حال رسانه هاي ايراني و خارجي نيز اقدام به پوشش اين حادثه تلخ كرده اند. اين در حالي است كه شركت جرمن وينگز امروز خانواده هاي قربانيان سقوط را با پروازهاي مخصوص و اتوبوس به محل حادثه منتقل مي‌ كند تا آنها در مكان حادثه به سوگواري بپردازند. طبعا جاي خانواده هاي اسلامي و جوادي در اين سوگواري جمعي خالي خواهد بود اما ظاهرا آنها نيز عازم سفر به اروپا براي تحويل بازمانده عزيزانشان هستند.

حسين جوادي و ميلاد اسلامي، رفقاي نزديكي بودند كه پس از پيگيري هاي فراوان براي پوشش خبري اردوي تيم‌ملي در اتريش و دو بازي مقابل سوئد و شيلي به اروپا رفتند. آنها همچنين برنامه داشتند تا از نزديك ال كلاسيكوي آخر را تماشا كنند. جالب اينكه دو خبرنگار ديگر اعزامي به اروپا، سعيد زاهديان و پيام يونسي پور به دلايلي از اين سفر سرباز مي‌ زنند تا امروز به اين فكر كنند كه دست سرنوشت به طرز غريبي از اين سانحه نجاتشان داده است. در 24 ساعت گذشته خبرنگاران بسياري به منزل حسين جوادي سر زده اند و عده اي از دوستان نزديك هم از خانواده اسلامي خبر گرفته اند. تلخي ماجرا، مرور سفر آنها به اسپانياست؛ اينكه آنها موفق به دريافت مجوز حضور در نيوكمپ هم نشده اند و برخلاف برنامه اوليه با يك روز تاخير با پروازي غيرمعمول قصد بازگشت به اتريش را كرده اند؛ دوسلدورف جايي كه كمتر امكان دارد اگر بخواهيد به وين سفر كنيد، آنجا را براي پرواز و مقصد مياني در نظر بگيريد.

حالا اين ال كلاسيكوي آخري به شكل آزاردهنده اي در ذهن ما باقي خواهد ماند. اين مسابقه بزرگ و استثنايي دو دوست خوب را از ما گرفت. چقدر حيف و چقدر باورنكردني و هولناك و تلخ ...

ورزش سه باز هم براي بازماندگان اين دوخبرنگار شريف و خوشنام آرزوي صبر مي‌ كند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.